Chestionar de evaluare a serviciilor prestate de Serviciul Relaţii cu Publicul

Printer-friendly versionPDF version

Stimată Doamnă/ Stimate Domn,

Vă mulţumim pentru timpul acordat în vederea completării acestui chestionar. Dorim ca Primăria Municipiului Arad să devină un etalon al calităţii, iar efortul angajaţilor noştri să fie îndreptat spre satisfacerea deplină şi în cele mai bune condiţii a solicitărilor Dvs.

Vă asigurăm că opiniile şi propunerile Dvs. vor fi analizate cu maximă seriozitate şi vor constitui un punct de plecare în demararea acţiunilor de îmbunătăţire a calităţii serviciilor prestate către cetăţeni.

 

1. Care este modalitatea principală de obţinere a informaţiilor privind serviciile prestate de Primăria Municipiului Arad ?
telefondirect la ghişeupagina de internetpresaalte surse
Alegeti una din urmatoarele metode:

Daca ati bifat "alte surse" precizati care anume

normalprea lungprea scurt
Cum apreciaţi orarul de lucru al Serviciului Relaţii cu publicul (de luni până vineri între orele 08.00 şi 18.00)?
amabilă, politicoasăarogantă, nepoliticoasăneutră
Cum apreciaţi atitudinea angajaţilor de la ghişeu?
utile şi completeutile dar incompleteinutile
Informaţiile primite privind problemele ridicate de Dvs. au fost:
pe locîn termenul legaldupă depăşirea termenului legalnu a fost rezolvată
Problema ridicată de Dvs. a fost rezolvată:
foarte bunăbunămai bună decât în alte locurinesatisfăcătoarefoarte slabă
Cum apreciaţi eficienţa procesului de soluţionare a problemei Dvs.?

Cod: PMA-L5-06

CAPTCHA
Va rugam completati campul de mai jos cu caracterele din imagine
Image CAPTCHA
Introduceti caracterele care se vad in imagine.